Provincialebaan 165, 9200 Dendermonde

Welpen

Scouting da's durven

18/02 Sjorren

Beste vriendjes en vriendinnetjes, om jullie voor te bereiden op de toekomst binnen de Scouts gaan we jullie leren sjorren. Denk zeker al eens na over wat jullie willen maken. Tot dan!

25/02 Jump factory

Beste vriendjes en vriendinnetjes, vandaag gaan we ons uitleven in een trampolinepark! Verdere communicatie volgt in de Whatsapp groep.

02/03 Vastenvoettocht

Beste vriendjes en vriendinnetjes, Trek jullie beste stapschoenen al maar aan, want vandaag stappen we de vastenvoettocht. Tot snel!!

10/03 Het grote spionnenspel

Beste vriendjes en vriendinnetjes, Vandaag gaan jullie als echte spionnen op missie, want jullie zijn gekozen om de wereld te redden. Als jullie alle raadsels, opdrachten en spion spelletjes tot een goed einde brengen, dan krijgen jullie een leuke verassing. Zijn jullie klaar om op missie te gaan? Veel succes!

17/03 Leidingsweekend

Beste vriendjes en vriendinnetjes, dit weekend is er helaas geen scouts. De leiding is op leidingsweekend. Gelukkig is het volgende week wel gewoon weer scouts!

24/03 Woudloperskeuken

Beste vriendjes en vriendinnetjes, vandaag gaat voor jullie de scouts door van 10u tot 14u, want……

WIJ GAAN KOKEN!! Haal jullie survival skills dus al maar boven, want wij koken op een zelfgemaakte vuren! PS: Vergeet zelf geen vleesje, patatjes/pasta mee te nemen, wij zorgen voor de groentjes.

Tot dan!

30/03 Quiz

Beste vriendjes en vriendinnetjes, Onze jaarlijkse quiz staat dit weekend weer voor de deur! Dit betekent dat de scoutsactiviteit niet zal doorgaan, maar jullie zijn allemaal welkom op de quiz!